שערים מרחפים

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי ללא המתנה? מלאו פרטים ונתקשר במהרה

שערים מרחפים יגרמו לכם לשקט ותפעול נוח בפתח הכניסה. אנחנו כבר מעל 15 שנה מייצרים אצלנו במפעל שערים מרחפים מכל הסוגים, בעיצובים מגוונים ובמחירים אטרקטיביים לכל לקוחותינו.

אם אתם מחפשים פתרון אמין ושברגע האמת ייתן לכם את המענה, ללא ספק שערים מרחפים הם הפתרון הטוב ביותר.

אחד מהמאפיינים הבולטים של השערים המרחפים, זאת העובדה שהם אינם נעים על מסילה ויכולות לתת פתרון טוב למקומות בהם הקרקע אינה סלולה כמו כניסה למושבים, קיבוצים ועוד הרבה אחרים.

תמונות של שערים מרחפים

שערים מרחפים בעיצוב מותאם אישית

יש לכם תמונה של שער מרחף בראש? אנחנו נייצר אותו עבורכם בעיצוב הכי מודרני!

היתרון הגדול שלנו על פני המתחרים, זאת העובדה שאנחנו גם עובדים מול הצרכנים וגם המפעל המייצר של השערים המרחפים, כך אנחנו יכולים להנגיש לקהל לקוחותינו שערים מיוחדים שלא ניתן להשיג שבשום מקום אחר.

הנתון הזה מחזק גם את העובדה שאנחנו מציעים את כל סוגי השערים במחירים הטובים ביותר שניתן להשיג, וזאת בעקבות הסיבה שאנחנו חוסכים לצרכנים את עמלות התיווך השונות.

המפעל שלנו גאה להיות חלק מתעשייה ישראלית כחול לבן

לשרותך גם אחרי המכירה מאות המלצות וכחלק מהחלטה שלנו זה שירות מעולה

חלקים איכותיים והתקנה שך המוצרים מצוות מתקינים מנוסים

שירות בבית הלקוח וייעוץ מקצועי בחינם

שערים מרחפים מחירים

יש דיסוננס גדול בעת הזמנה של שערים מרחפים. קנייה של שער מרחף זאת השקעה לטווח ארוך וצריך לעשות את הבחירה בצורה מושכלת ועם המון בדיקות.

המפגש שלכם איתנו יכול לעשות לכם המון סדר וארגון בכל הקשור להזמנת שער מרחף חדש.

הניסיון הרב שלנו מאפשר לבנות לכם הצעות מחיר מדויקות שכוללות בתוכם את כל המידע שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בזמן הקצר ביותר.

ענף השערים כולל בתוכו המון חברות מגוונות, אנחנו ממליצים לחקור טוב טוב כל חברה מולה אתם עובדים ולבקש המלצות, על מנת שתוכלו לדעת בוודאות שאתם בוחרים שערים מרחפים באיכות גבוה וללא פשרות.

שערים מרחפים בהתאם להנחיות

לשערים חשמליים ולשערים מרחפים בפרט, ישנם המון תקנים חשובים שאחראים על הבטיחות שלנו ושל הנכנסים והיוצאים מפתח הכניסה.

אז עד כמה באמת חברות השערים שוקדות ושומרות על התקנים אתם שואלים? לרוב ניתן למצוא ליקויים רבים מעצם העובדה שהמון חברות רוצות להרוויח כמה שיותר ולחסוך בהוצאות.

אין זה סיבה לדאגה, ישנם חברות רבות שעובדות בצורה הכי מקצועית שיש ומתקינים שערים מרחפים בצורה אמינה, אבל יש לבדוק זאת ולשאול תמיד את המתקין מולו אתם עובדים בזמן האמת את השאלות הנכונות.

שערים מרחפים לסיכום

על רקע המידע הזה של החברות השונות שנוטות לעבוד באופן לקוי ולא אמין, אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים פה בעמוד או להתקשר עכשיו ולקבל ליווי מקצועי שיתן לכם ראש שקט לאורך כל הדרך עם תוצאות ממוקסמות ומינימום כאבי ראש.

החברה שלנו היא חברה בעלת מפעל לייצור שערים חשמליים, ואנחנו נדאג לאורך כל הדרך שאתם תהיו רגועים ושלווים ותקבלו את התוצאה הטובה ביותר.

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי ללא המתנה?
מלאו פרטיכם בטופס הבא
או חייגו לייעוץ חינם:
077-8041486