שערים חשמליים

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי ללא המתנה? מלאו פרטים ונתקשר במהרה

שערים חשמליים הם פתרון משוכלל שכולל בתוכו סוגים שונים של אפשרויות, על מנת לספק לנו את החוויה הבטוחה ביותר לכניסה שלנו.

אחרי ניסיון של מעל 15 שנה בייצור והתקנה של שערים חשמליים, אנחנו יכולים להגיד בביטחון מלא שהכי כדאי לקנות מאיתנו במחירים ללא תחרות ואיכות ללא פשרות. כל המוצרים שלנו הם במחירים מהיצרן לצרכן, ללא פערי תיווך ועם תיעוד מלא של כל התהליך אצלנו במפעל. 

אחד הערכים המרכזיים שלנו, הוא ייצור של שערים  מותאמים אישית לצרכים שלכם, כך שתוכלו לעבור חוויה איכותי עם שער שנשמר לאורך זמן ועם מינימום תקלות. 

אנחנו נדאג לכך שתחוו ליווי אישי בזמן יצירת שער חשמלי שכולל בתוכו הסבר מעמיק של התהליך מהרעיון ועד לרגע ההתקנה אצלכם, על מנת שתוכלו לדעת בכל רגע נתון שהשער שהזמנתם נמצאים בדרך הנכונה. 

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי ללא המתנה?
מלאו פרטיכם בטופס הבא

לאיזה צורך זה מתאים?

אם זה שער לחניון גדול או שערים חשמליים לבית פרטי או חניון, אתם יכולים להיות בראש שקט. אצלנו במפעל תוכלו להנות ממגוון עצום של אפשרויות מותאמות שיהפכו את פתח הכניסה שלכם להרבה יותר בטיחותי ומשוכלל, במינימום מאמץ ובמחירים שלא ניתן להשיג בשום מקום אחר. 

תמונות שערים חשמליים

שערים חשמליים לחניה

אין דבר יותר מעצבן מלהגיע לחנייה שלנו בבניין ולגלות שמישהו מבחוץ חונה, הרי עבדנו כל כך קשה כל היום ואנחנו רוצים להגיע הביתה בשלווה והחנות את האוטו בחנייה שהיא שלנו בראש שקט. 

יש לכך פתרון, שערים חשמליים לחניה, השער עוזר לנו לדעת שאין יותר מה לחשוש מחניה תפוסה, ושיש לנו ביטחון וטכנולוגיה מתקדמת בכניסה אל החניון בכל רגע נתון. 

יתר על זאת, ברגע שיש לנו שער חשמלי בכניסה אל הבניין אנחנו נמנעים גם מתאונה מיותרת שיכולה לקרות עם רכבים זרים שלא מכירים את החניון ונוסעים בפזיזות. 

אנחנו מספקים כבר מעל 15 שנה פתרונות מגוונים לפתח החניה, במחירים ללא תחרות והמון התייחסות לפרטים הקטנים. 

שערים למושבים וקיבוצים

חלק גדול מההתמחות שלנו הוא יצירת שערים  למושבים וקיבוצים, אחד האתגרים של מושבים וקיבוצים בארץ הוא יצירת שער חשמלי שבאמת יעמוד בסטנדרטים גבוהים בכל הקשור לביטחון, וגם יעבוד בצורה משוכללת ומהירה, על מנת להקל על הזרימה בכניסה. 

לא הרבה יצרנים של שערים חשמליים יכולים לעמוד בדרישות הללו, ואנחנו בזכות המפעל הגדול שלנו וניסיון רב השנים, יודעים לייצר את הפתרון המושלם עבורכם בעלי הקיבוצים עם שערים חשמליים בסטנדרט פשוט אחר והרבה יותר איכותי. 

אנחנו מזמינים אתכם לשוחח גם עם שלל ענק של לקוחות שלנו ממושבים וקיבוצים ברחבי הארץ שעברו חוויה של ייצור שער חשמלי בטיחותי ומשוכלל, ביחד איתנו ויתנו לכם את כל האינדיקציה שאתם צריכים על ייצור שערים חשמליים למושבים וקיבוצים. 

שערים חשמליים לחניה פרטית

פתרון יצירתי שבעצם מונע מזרים להיכנס לאזור הפרטי שלנו ולחסום אותנו במצבים לא נעימים. 

אם אתם מחפשים לשדרג את רמת החיים שלכם, אנחנו מזמינים אתכם לייצור מהיר של שערים חשמליים לחניה הפרטית שלכם שייתנו לכם מקסימום ביטחון, ומינימום כאבי ראש בזמן החזרה הביתה עם האוטו. 

אתם לא רוצים לכער את החניה עם שער חשמלי? אנחנו מומחים ביצירה של פתרונות מעוצבים ומותאמים אישית לצרכים שלכם. אנחנו נעבור ביחד את תהליך הייצור וניתן לכם לבחור בין האופציות המגוונות שלנו  לחניה פרטית שישאירו אתכם עם חיוך ענק על הפנים.

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי ללא המתנה?
מלאו פרטיכם בטופס הבא

מאיזה חומרים מייצרים שערים חשמליים?

רוב השערים מיוצרים מברזל, אבל אתם כבר בטח הבנתם שאנחנו אוהבים להנגיש לכם שערים חשמליים מיוחדים ומותאמים אישית. 

אז במידת הצורך אנחנו נבנה לכם את השער מחומרים מותאמים אישית על פי בקשתכם, כמובן בשיתוף פעולה עם המהנדסים שלנו שידאגו שכל שער חשמלי יעמוד כשורה ובהתאם לתקנים השונים. 

היתרון המרכזי של יצירת שערים חשמליים, זאת הידיעה שהחומר הוא מאוד עמיד בתנאי מזג האוויר השונים והוא מתחבר בצורה יעילה לכל הטכנולוגיות והמנגנונים השונים שלנו מבלי לפגוע בזמן תגובה במהלך פתיחת השער. 

המפעל שלנו גאה להיות חלק מתעשייה ישראלית כחול לבן

לשרותך גם אחרי המכירה מאות המלצות וכחלק מהחלטה שלנו זה שירות מעולה

חלקים איכותיים והתקנה שך המוצרים מצוות מתקינים מנוסים

שירות בבית הלקוח וייעוץ מקצועי בחינם

מחירים

אנחנו יכולים להבטיח לכם דבר אחד , המחירים של השערים החשמליים השונים שלנו הם ללא תחרות ועם איכות גבוה מהרגיל.

אנחנו מזמינים אתכם לשלוח לנו עכשיו הודעה, או להתקשר ולקבל הצעת מחיר מותאמת אישית, תוך התחשבות בכל הפרמטרים שחשובים לכם בזמן הייצר של השער, היתרון הגדול שלנו הוא שאנחנו מייצרים את השערים בעצמו ויכולים לתת לכם מחירים שלא תשיגו בשום מקום אחר וטכנולוגיה חדשנית במיוחד שדואגת לבטיחות. 

סוגים של שערים חשמליים

שערים מרחפים

אז איזה שערים מתאים בשבילי? אנחנו כאן בשביל לעשות לכם סדר, עם הסבר מפורט על האופציות השונות העומדות לרשותכם. 

בכל אופן, גם אם סיימתם לקרוא על שלל האופציות העומדות לרשותכם לשערים חשמליים ויצאתם מבולבלים, אנחנו יותר מנשמח לייעץ לכם עם הניסיון הרב שלנו בתחום ולעזור לכם לבחור את השער  המותאם בדיוק בשבילכם. 

שערים חשמליים קונזוליים

הם מאופיינים בכך שהם לא מחוברים למסילה צמודת קרקע ונותנים את התחושה כאילו השער החשמלי מרחף באוויר למרות שהוא אינו מרחף. 

השערים הקונזוליים אינם מרחפים המחוברים בצידם למסילה מיוחדת או נשאים על גשר מותאם. 

אחד החוזקות של בחירת שערים  קונזוליים, הם רמת הבטיחות הגבוה שהם מקנים אל השטח ותוחלת החיים הארוכה המאופיינת במינימום תקלות ואמינות גבוה. 

לרוב תיתקלו בשערים קונזוליים בכניסה למושבים, קיבוצים, מפעלים, מוסדות ציבור כמו גם בבתים פרטים במגוון רחב של עיצובים. 

ניתן לייצר שערים קונזוליים מותאמים אישית על פי צורך, לרוב ההתלבטות המרכזית בהכנת השערים הקונזוליים היא כבדות השער ואנחנו עושים את ההתאמה באופן מושלם שישתלב עם הטכנולוגיות השונות. 

אם אתם מחפשים מחירים מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך וטכנולוגיה שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, הגעתם למקום הנכון. אנחנו נעבור את התהליך יחד איתכם עד לרגע התקנת השער המיועד בצורה הכי מקצועית ועם מקסימום הצלחה. 

שערים חשמליים נגררים

שערים נגררים הם  השכיחים ביותר, אם אתם מעבירים את מהלך היום מחוץ לבית, בוודאי נתקלתם בשערים נגררים כמה וכמה פעמים במהלך השגרה שלכם. 

את השערים  הנגררים לרוב תראו במגזר הפרטי והעסקי בעיצובים שונים ומנגנונים מגוונים. 

אחד המאפיינים הבולטים של שערים נגררים הוא המסילה המעוגנת לרצפה שמתאימה את עצמה למשקל השאר על ידי זוג גלגלים מכוון גודל ומשקל.

במידה ותרצו לייצר שער חשמלי נגרר, אנחנו מומחים בייצור של שערים נגררים עם ניסיון של מעל 15 שנה בתחום ואלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ, כל השערים החשמליים הנגררים  מיוצרים אצלנו במפעל כחול לבן בהתאמה אישית לטכנולוגיה והצרכים שתרצו עם מחירים ללא פערי תיווך. 

למה אתם מחכים? שלחו הודעה עכשיו או התקשרו להצעת מחיר מותאמת אישית של שערים חשמליים נגררים.

שערים חשמליים מרחפים

פתרון נוסף ומעניין במיוחד שאנחנו מציעים הוא שערים חשמליים מרחפים שהשערים המרחפים מותאמים בדרך כלל למיקום בו הקרקע לא סלולה ורוצים למנוע מכניסה של רכבים כבדים או עצמים שונים כניסה אל השטח. 

שערים חשמליים מרחפים הם בעלי מגנון משוכלל שמושך את השער בצורה אוטומטית ביעילות ובמהירות והתייחסות לעצמים שעוברים מסביבו בכל רגע נתון. 

אם אתם רוצים הצעת מחיר של, ללא פערי תיווך מהמפעל שלנו כחול לבן, שלחו הודעה או התקשרו עכשיו ונציג אישי ייתן לכם פרטים על כל התהליך. 

סוג השער החשמלי

פירוט

שערים קונזוליים

לרוב שערים קונזוליים הם גדולים יותר ונותנים הרגשה של ביטחון בפתח הכניסה. השערים הקונזוליים שכיחים במושבים, קיבוצים ומפעלים ומהווים פתרון טכנולוגי משוכלל.

שערים נגררים

שער נגרר מהווה פתרון יצירתי למצבים שבהם המנגנון החשמלי לא עובד וכך נותן מענה כפול לצרכים שונים ולפעמים בהם לא נרצה להפעיל את החשמל.

שערים מרחפים

שערים מרחפים נותנים מענה איכותי במקרים בהם הקרקע היא בעייתית ויוצרת קושי בהתקנת מסילה עליה. השערים המרפים שכיחים מאוד בקיבוצים ומושבים.

למה לקנות דווקא מאיתנו?

ישנם יצרנים רבים ברחבי הארץ שמציעים מגוון רחב של אופציות במחירים שונים. אנחנו רוצים להפוך לכם את החיים לקלים יותר בכל הקשור לבחירת שערים חשמליים, תנו לנו לייעץ לכם ולמצוא עבורכם את השער החשמלי המדויק ביותר עבורכם עם מינימום כאבי ראש וליווי מקיף לאורך כל הדרך. 

המפעל שלנו הוא מפעל כחול לבן שמייצר שערים חשמליים כבר מעל 15 שנה, ואנחנו עברנו כבר את כל הסיטואציות האפשריות והעיצובים השונים שניתן להשיג, ויכולים להנגיש לכם את כל המידע והעיצובים המגוונים, תוך שמירה על מחירים ללא תחרות והמון המון מקצועיות. 

תמונה של שער חשמלי

שערים חשמליים

שאלות של לקוחות

הכנו לכם פה אזור שאלות תשובות על שערים חשמליים שבטוח יענה לכם על השאלות בזמן החשיבה על רכישה של שער חשמלי. 

שערים חשמליים מוצעים במחירים שונים ומגוונים בהתאם לסוג המנגנון, גודל ומשקל. על מנת לקבל אינדיקציה על טווח מחירים מותאם עבורכם, אנחנו מציעים לכם שירות של נציג מותאם אישית שייתן לכם את כל הפרטים שאתם צריכים על הזמנה של שער חשמלי. 

 

אנחנו מייצרים את כל השערים החשמליים אצלנו במפעל כחול לבן. טווח הזמנים מרגע ההזמנה עד לרגע ההתקנה הוא מאוד מגוון ומשתנה בהתאם לשער החשמלי שהזמנתם. 

לרוב זמן ההמתנה המינימלי בשערים הפחות מורכבים הוא שבוע, וישנם גם שערים מורכבים יותר עם כובד רב ועיצובים מיוחדים שיכולים לקחת חודש ויותר. הכל בהתאם לצורך. 

במידה ויש דחיפות מסוימת, ניתן ליצור איתנו קשר ואנחנו נשתדל לעשות את מירב המאמצים, על מנת לספק לכם את ההזמנה בזמן המהיר ביותר מבלי להתפשר על האיכות כלל. 

יש המון סוגים מגוונים של שערים חשמליים, אם זה עיצובים שונים או טכנולוגיות וסוג מתחות שונה. אם אתם רוצים לבחור באמת את השער החשמלי המתאים לכם, אנחנו מציעים שירות של ייעוץ חינמי ללא התחייבות ועם ניסיון של 15 שנה בכל סוגי השערים החשמליים. 

ישנם סוגים שונים ומגוונים של שערים חשמליים, לרוב ישנה את האפשרות הקלאסית של פתיחה באמצעות שלט ייעודי שגורם לפתיחה וסגירה ושל השער החשמלי. השלט שולח אות לתיבה המרכזית המונחת על השערים החשמליים וכך מתקבלת הקריאה להיפתח בצורה יעילה וקלילה. 

ישנה אפשרות נוספת שאנחנו מציעים ללקוחותינו בתחום השערים החשמליים והיא פתיחת השער באמצעות חיוג בטלפון. הלקוחות שלנו מדווחים שהשירות הזה הרבה יותר יעיל משלטים שעובדים על בטריות, וכך לא צריך להגיע למצב שמגיעים אל פתח הכניסה או רוצים לצאת והשער לא נפתח. 

גם במקרה זה של פתיחת שער חשמלי עם חיוג מהטלפון הטכנולוגיה היא זהה, התיבה מקבלת את האות ובאותו הרגע השער החשמלי נפתח מבלי להתעסק עם שום שלט.

 הפתרון האידיאלי עבור חסימה של עצמים זרים שרוצים להיכנס אל השטח שלנו, ללא ספק שערים חשמליים איכותיים מספקים ביטחון רב ודואגים לשמור על פרטיות באופן כזה שמשפר את איכות החיים. 

אם אנחנו מדברים על קיבוצים ומושבים, מאוד חשוב הבקרה של הכניסה אל היישוב או הקיבוץ וכך בעצם ניתן לשמור על מידור והפרטיות של התושבים השונים. 

חלק מההתמחות שלנו במפעל, זה יצירת שערים מעוצבים ומותאמים אישית ללקוחות שלנו. אנחנו יותר מנשמח להגשים לכם את החלום של שער חשמלי מעוצב ומשוכלל במיוחד עם תהליך מדויק ומקצועי ובזמן המהיר ביותר

לסיכום

אל תתפשרו על שערים במחירים מופקעים ובאיכות ירודה, בקטעי הכתיבה למעלה הצגנו לכם את כל האופציות העומדות לרשותכם לקנייה של שערים חשמליים ואנחנו יותר מנשמח להיות אלו שמגשימים ביחד אתכם את היצירה של השער החשמלי החדש שלכם עם דגש על מחירים ללא תחרות, לווי מעמיק, והמון מקצועיות

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי ללא המתנה?
מלאו פרטיכם בטופס הבא
או חייגו לייעוץ חינם:
077-8041486