מחסומים חשמליים

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי ללא המתנה? מלאו פרטים ונתקשר במהרה

מחסומים חשמליים מבית תהל שערים הם המחסומים האיכותיים ביותר שניתן למצוא בשוק, תוך התייחסות לכל הפרמטרים החשובים שצריך במחסום חשמלי איכותי.

מה אם היינו אומרים לכם, שב90% מהמקרים כאשר אתם קונים מחסום חשמלי מחברה אתם משלמים בתוך המחיר עמלת תיווך שנעה בין 10-30 אחוזים. מטורף, נכון? רוב רובם של הצרכים לא מודעים לכך שמעט מאוד מנותני השירות בתחום המחסומים החשמליים הם גם המפעל המייצר.

אנחנו בתהל שערים, מייצרים את כל המחסומים החשמליים אצלנו במפעל שנמצא במושב פטיש (מוזמנים לבקר), עם המון דגש על חומרי גלם איכותיים עם תוחלת חיים ארוכה במיוחד ומינימום תקלות בזמן השימוש.

יתר על זאת המחירים שלנו, הם הטובים ביותר והסיבה היא נגזרת מכך שאתם מקבלים מחיר מהיצרן לצרכן מבלי לשלם עמלות תיווך מיותרות על מחסומים חשמליים.

את מחסומי הזרוע ניתן לראות בכניסות רבות לחניונים של בתי מגורים, בתי עסק או חניונים ציבוריים.
מחסומים אלו הינם קלים לתפעול ומאפשרים כניסה מהירה ונוחה לחניון. הם מיועדים למנוע כניסת רכבים ויכולים להיות מתופעלים בשיטות שונות
כגון: פתיחה ע"י שלט / טלפון / אפליקציה .

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי ללא המתנה?
מלאו פרטיכם בטופס הבא

המפעל שלנו גאה להיות חלק מתעשייה ישראלית כחול לבן

לשרותך גם אחרי המכירה מאות המלצות וכחלק מהחלטה שלנו זה שירות מעולה

חלקים איכותיים והתקנה שך המוצרים מצוות מתקינים מנוסים

שירות בבית הלקוח וייעוץ מקצועי בחינם

אז מה צריך לבחון לפני שקונים מחסום חשמלי?

סוג הקרקע-

יש לקוחות שמזמינים מחסומים חשמליים מבלי לדעת מה הם בדיוק צריכים ועושים טעויות חמורות. מה שהם כן בודקים זה את המחירים, אבל כדי להתאים מחסום חשמלי עם חווית שימוש מתאימה לצרכים שלכם אתם חייבים להתייחס לעוד המון פרמטים נוספים שלא בהרכך קשורים למחיר של המחסום החשמלי.

סוג הקרקע שבה נמצא המחסום החשמלי היא אחת מהפרמטרים המרכזיים בבחירת סוג המחסום, שכן יש מחסומי הרמה, מחסומי גרירה, ומחסומים מרחפים בכל מיני שירות וטכנולוגיות שונות מותאמים.

אנחנו בראש ובראשונה ממליצים קודם כל לא להיות פזיזים ולהזמין בלי בדיקה מעמיקה. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו 24/7 ולקבל שירות מותאם אישית עבורכם שיחסוך לכם המון כסף וכאבי ראש בהמשך.

בעיות טכניות –

אם תקנו מחסום חשמלי זול סביר להניח שיהיה לכם תקלות בתדירות גבוה, ייתן בהחלט ששווה לכם להוסיף כסף בתהליך הקנייה של המחסום חשמלי וכך להימנע מתשלומים רבים בהמשך הדרך לתיקונים וגם המון כאבי ראש.

לסיים יום עבודה מפרך או להגיע לאחד כזה והשער לא נפתח לכם, זה לא נשמע כמו חוויה כיפים במיוחד וחשוב לבדוק את האופציות הטובה ביותר שבה יהיה לכם מינימום תקלות.

מנגנון –

כמפעל יצרן שבפועל ייצר כל סוג וסוג של מחסומים חשמליים, אנחנו יכולים לספר לכם שיש המון מנגנונים שונים ומיוחדים שיכולים להיות משולבים במחסום החשמלי.

שימוש בנגנון לוקה לצורך שלכם יכול לגרום להמון בעיות בהמשך בדרך.

 

על מנת לזכות באפשרויות מרובות בזמן תקלה, אנחנו ממליצים לבחור במנגנון שיכול לעבוד גם ללא חשמל, כך שיהיה אפשרות להזיז את המחסום באופן ידני על שתטופל התקלה.

מחסום חשמלי מחיר –

חישבו מה חשוב לכם יותר: לשלם פחות ולדעת שיש סיכוי שיהיה לכם תקלות מרובות בהמשך הדרך? או לקנות מוצר איכותי שיחזיק לאורך זמן וייתן לכם חווית שימוש איכותית שבה תוכלו להפסיק לדאוג לפתח הכניסה שלכם.

לפעמים כדי לעשות פשוט בדיקה מעמיקה וכך לדעת שעשיתם את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם, בכל אופן אנחנו בתהל שערים מזמינים אתכם לשיחת יעוץ שבה תקבלו את המחירים הטובים ביותר ממפעל כחול לבן שדואג לאחריות לאורך כל הדרך וחוויה הכי איכותית שיש.

מחסומים חשמליים לחניה

טוב. ללא ספק החלק החשוב ביותר במחסום החשמלי הוא לדאוג שלא יכנסו גורמים לא רצויים אלינו לחניה ויפגעו לנו באיכות החיים. ראשית חשוב שבעיצוב של המחסום יהיה סימון אזהרה בעברית ובאנגלית שמורה על עצירה למי שאין לו אישור להיכנס, שנית חשוב מאוד שמנגנון של המחסום החשמלי יעבור בצורה יעילה ובמהירות כך שאנשים לא יוכלו להתגנב פנימה אל החניה ולתפוס לנו את המקומות.

אם תבחרו בנו כספק המחסום החשמלי שלכם, תוכלו להנות מהתאמה של מחסום חשמלי לחניה מותאם אישית עבור הצרכים שלכם, שישלח לכם את הדאגות לשמיים וייתן לכם לישון בלילה בצורה מיטבית.

מחסומים חשמליים בהתאם להנחיות

שימו לב: יש חברות רבות שמוכרות מחסומים חשמליים ולא מתקינים אותם על פי התקן שמופיע בחוק. אירוע כזה יכול לגרום להמון תקלות בהמשך הדרך וגם סיכון חיים של ממש!

חשוב לבדוק את החברה איתה אתם עובדים בקפידה, עם דגש גדול על המלצות ולקוחות שעובדים איתה יחד תקופה ארוכה ולא לקוחות חדשים מרוצים.

המחיר יכול להיות לפעמים הפיתוי, בכל מקרה ראש שקט ברוב הפעמים שווה הרבה יותר מכל מחיר אטרקטיבי.

מחסומים חשמליים לסיכום

הסיבה המרכזית שכך שיש המון חברות שמציעות שערים חשמליים היא ריבוי של מתווכים שרוצים לגזור עליכם קופון בכך שתקנו דווקא דרכם.

אם אתם רוצים לקנות מחסום חשמלי איכותי ולשלם את המחיר הטוב ביותר, אתם מוזמנים להרים אלינו טלפון או להשאיר פרטים ולקבל שירות מקצועי ואמין עם ניסיון של 15 שנה.

תהל שערים תמיד פה עבורכם לכל שאלה.

רוצים לקבל ייעוץ מקצועי ללא המתנה?
מלאו פרטיכם בטופס הבא
או חייגו לייעוץ חינם:
077-8041486