מה לעשות כששער חשמלי נתקע

חזרתם הבית אחרי יום ארוך, וכל מה שאתם רוצים זה להכין לעצמכם משהו לאכול ולשבת מול הטלוויזיה לנקות קצת את הראש. אבל רגע לפני שאתם נכנסים עם רכב לחנייה, השער החשמלי שבדרך כלל צד הצידה מהר פשוט מסרב לזוז ומשאיר אתכם מחוץ לחנייה. לפני שאתם מתקשרים לחברה שהתקינה את השער בדקו אם אפשר לתקן את הבעיה בעצמכם במהירות ובקלות.

 
 

מהן התקלות ניתן לתקן בעצמנו בשער החשמלי?

תתפלאו לשמוע, אבל לעיתים שערים חשמליים עושים בעיות שאנחנו יכולים לטפל בהן בעצמנו בקלות מבלי להזדקק לטכנאי. לפני שאתם מתקשרים לבעל מקצוע, בדקו אם השער לא פועל מהסיבות הבאות שתוכלו לתקן בעצמכם:

  1. הבעיה בשלט ולא בשער

לפעמים קורה שהבעיה היא לא בשער החשמלי אלא בשלט. נסו לפתוח את השער באמצעות שלט אחר, ואם גם הוא לא עובד אז סימן שהבעיה היא בשער.

  1. עצם פיזי מונע מהשער לזוז

לפעמים שער נתקע פשוט כי משהו תקוע במסלול שלו ומונע ממנו לזוז. זו יכולה להיות אבן, צעצוע של הילד שלכם, צמחייה או בעל חיים שנמצא במסלול של השער ולא מוכן לזוז. בדקו כי במסלול הפתיחה של השער אין דבר שמפריע לו לזוז, ובמידה ויש הסירו את המכשול ונסו שוב.

  1. בעיה בחיבור לאפליקציה

בשער שנפתח באמצעות אפליקציה בטלפון הסלולרי, לעיתים הבעיה היא בחיבור לאפליקציה ולא בשער עצמו. בדקו כי החיבור עובד כמו שצריך, ושאין לכם בעיות באינטרנט או בבלוטות' (בהתאם לסוג החיבור) שמונעות מהשער לפעול.

  1. צירים לא משומנים

זה רלוונטי מאוד במקרים בהם השער זז מעט, נתקע, זז ושוב תקע הלוך ושוב. פעמים רבות זה קורה פשוט כי הצירים חלודים ולא משומנים, ושימון קל שלהם יפתור את העניין. סימפטומים לצורך בשימון הוא כאמור תזוזה קטועה של השער וכן חריקות בזמן שהשער זז.

ומה במידה והשער לא סובל מבעיות אלו?

אם ניסיתם את אפיקי הפעולה הללו והשער עדיין לא עובד, כנראה שמדובר בתקלה מורכבת יותר ואנחנו מפצירים בכם לא לנסות לפתור זאת לבד אלא להיעזר באיש מקצוע. זכרו כי מדובר במערכת חשמלית שהתעסקות איתה עלולה לסכן את חייכם. אל תנסו לחסוך על חשבון בטיחות והתקשרו לחברה שהתקינה את השער או טכנאי המתמחה בכך.

תהל שערים – פתוחים תמיד בשבילכם

מזה למעלה מעשור תהל שערים מובילה בשוק השערים החשמליים. תהל שערים מתמחה בהתקנת שערים חשמליים ובפרויקטים מכל סדרי הגודל, החל בפרויקטים קטנים בבתים פרטיים וכלה בפרויקטים גדולים למגזר הפרטי והציבורי. אנו מקפידים לספק את המוצר ברמה הגבוהה ביותר שניתן, וזאת לצד שירות לאורך כל הדרך – אנחנו לא שוכחים אתכם לאחר ששילמתם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים