טיפים לקניית תריסי גלילה לעסק

תריסי גלילה לעסקים הם פתרון נהדר שממלא מספר מטרות, אך חשוב להבין שלא כל תריסי הגלילה הם אותו דבר, ותריס הגלילה לעסק צריך להיבחר בהתאם לעסק שלכם וצרכיו. המטרה העיקרית של תריסי גלילה לעסק היא אבטחה ומניעת פריצה לעסק לאחר שעות הפעילות, ולצד זה קיימות פונקציות מסוימות ופקטורים שיש לשים אליהם לב. במדריך זה מבית תהל שערים ניתן לכם מספר טיפים לבחירה נכונה ומתאימה עבורכם של תריסי גלילה לעסק.

אז איך נבחר תריס גלילה לעסק? אספנו בשבילכם מספר טיפים

אז איך נבחר תריס גלילה לעסק? אספנו בשבילכם מספר טיפים

  1. תפקידו העיקרי של תריס הוא מיגון

בסופו של דבר התפקיד המרכזי של תריס גלילה לעסק הוא מיגונו של העסק מפני פריצות, גניבות והשגות גבול לאחר שעות הפעילות של העסק. לכן תריס הגלילה צריך להיות חזק ועמיד וכמה שיותר חסין מפני פריצות.

  1. תריס גלילה חשמלי אבל לא רק

תריסי גלילה חשמליים הם פתרון נוח מאוד מצד אחד ותורם לרמה גבוהה של אבטחה מצד שני. לצד זה, מומלץ לבחור בתריס חשמלי שמאפשר פתיחה גם לא באמצעות חשמל וזאת כדי למנוע מצב שלא תוכלו לפתוח או לסגור את התריס כשיש הפסקת חשמל או שהחשמל לא פועל מכל סיבה שהיא.

  1. תפעול קל ונוח

יחד עם רמת אבטחה גבוהה, זה חשוב מאוד שהתפעול של תריס הגלילה לא יהיה קשה מדי ושלא יהיה צריך ללכת לאוניברסיטה רק כדי להפעיל אותו. זכרו כי מי שצריך להתמודד איתו בכל יום הוא אתם והעובדים שלכם, ובחרו תריס חשמלי שקל להבין כיצד להפעיל, לפתוח ולסגור.

  1. תריס אטום VS תריס המאפשר תצוגה לפנים

יש עסקים שמעדיפים שהתריס החשמלי יהיה אטום לחלוטין ולא ניתן יהיה לראות שום דבר בתוך העסק כאשר הוא סגור. לצד זה, עסקים אחרים דווקא רוצים שעוברי אורח יראו מה יש בחנות ואת חלון הראווה גם כשהחנות סגורה – זה יכול להיות נהדר לעסקים. בדיוק מסיבה זו קיימים גם תריסי גלילה שקופים, שמצד אחד מספקים הגנה מקסימלית בדיוק כמו תריס אטום, ומצד שני מאפשרים מבט לחלון הראווה של החנות.

  1. מחיר

כמובן שאחד הפקטורים לפיהם בוחרים תריס גלילה הוא מחיר התריס. חשוב לבקש הצעות מחיר מכמה חברות ולבצע השוואת מחירים לצד פקטורים נוספים. כמו בתחומים רבים, חשוב לזכור שההצעה הזולה ביותר שתקבלו היא לאו דווקא המשתלמת ביותר וההצעה היקרה ביותר היא לאו דווקא האיכותית יותר. קחו פקטורים נוספים בחשבון והיזהרו מהצעות מפתות מדי שעלולות להגלות כעוגמת נפש.

  1. החברה המתקינה את התריס

אין ספק כי החברה המתקינה את התריס היא אחד הפקטורים החשובים בבחירה. חשוב לבחור חברה מנוסה בתחום ועם מוניטין טוב ושורה של לקוחות מרוצים. בדקו מהם הפרויקטים שהוציאה החברה לפועל והאם היא עשתה פרויקט הדומה לצרכים שלכם. כמו כן, לא פחות מאיכות התריס חשובה איכות שירות הלקוחות של החברה, כי במידה ותהיה תקלה כלשהי האפיק הנוח ביותר לפעולה הוא דרך החברה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים