טיפים לפני קניית שער חשמלי חדש

שער חשמלי הפך לבחירה פופולארית בכניסה ליישובים, מושבים וקיבוצים וכן בכניסה למבנים פרטיים כגון בתי מגורים או משרדים ותעשייה. בבחירת שערים חשמליים יש לקחת בחשבון מספר פקטורים על מנת שהשער יתאים במידה המיטבית לצרכים שלכם. בסופו של דבר מדובר בפריט טכנולוגי שמבצע פעולות באופן אוטומטי, והשאיפה היא שלא יהיו תקלות שכן כאשר אנחנו מעוניינים לפתוח את השער עליו להיפתח באופן מיידי ללא עיכובים ובעיות.

איך לבחור שער חשמלי? אספנו עבורכם טיפים רלוונטיים

אז איך בוחרים כמו שצריך שער חשמלי? כפי שאמרנו, יש מספר שיקולים ופקטורים בבחירת שער חשמלי. כדי לסייע לכם לבחור נכון, אספנו מספר טיפים שבתקווה יעזרו לכם להגיע לבחירה המתאימה עבורכם.

  1. בחירת השער בהתאם למיקומו ומטרתו

לא לכל שער חשמלי יש את אותה המטרה. כך למשל שער חשמלי בכניסה ליישוב צריך להיפתח עבור כל תושב ביישוב, וזהו צורך שונה לחלוטין מאשר שער חשמלי שניצב בכניסה לבית פרטי. ההבדלים בין סוגי המתחם בו נמצא השער עשויים להיות משמעותיים מאוד, ובראשית החיפוש יש לצמצם את סוג השער המבוקש לסוג שער הרלוונטי לצרכים שלכם.

  1. שימו לב למידת האבטחה הרצויה

שערים שונים מספקים רמה שונה של אבטחה. מן הסתם אתם מעוניינים שהשער יאבטח כמו שצריך את המתחם, אך יש להבין מהי רמת האבטחה הנדרשת משתי סיבות: הסיבה הראשונה היא שאבטחת יתר היא מעמסה ביומיום ומקשה על כניסה ויציאה והסיבה השנייא היא כסף – ככל שהאבטחה מתקדמת יותר כך המערכת צפויה לעלות יותר, ואם אין צורך בכך חבל על ההוצאה. הבינו מהי רמת האבטחה הנדרשת ובחרו את השער בהתאם.

  1. הכירו את סוגי השערים השונים

קיימים מספר סוגים של שערים חשמליים. להלן מספר דוגמאות לסוגי שערים נפוצים:

  • שערי זרוע

שערים פשוטים הנפתחים בתנועה כלפי מעלה, כאשר השער הוא למעשה זרוע אחת בלבד. שערים אלו מונעים כניסה של רכבים, ולרוב ניצבים בכניסה לחניות פרטיות או חניונים ציבוריים.

  • שערים נגללים

שער אטום לחלוטין שלא מאפשר מעבר של שום גוף כאשר הוא סגור. כאשר השער נפתח הוא מתרומם כלפי מעלה בזווית ונצמד לתקרה. זהו סוג שער הנפוץ בבתים פרטיים.

  • שערי הזזה על מסילה

שערים הנחשבים לכבדים יחסית ולכן בעלי רמת אבטחה גבוהה. כפי שניתן להבין מהשם, אלו הם שערים הנגללים הצידה על גבי מסילה.

  1. לא לשכוח את החזות

השער הוא הדבר הראשון שרואה מי שנכנס למתחם, ולכן הנראות שלו חשובה במיוחד ומשפיעה על הרושם הראשוני מהמתחם, בין אם מדובר במשרד, יישוב או בית פרטי.

תהל שערים – הביטחון שלך עלינו

תהל שערים פעילה מעל ל-10 שנים בתחום השערים החשמליים וסיפקה שירות ללקוחות מרוצים רבים. החברה מתמחה בפרויקטים גדולים וקטנים כאחד, וכל לקוח מקבל שירות בהתאמה לצרכיו ורצונו. אנו מתמחים בשערים קונזוליים לקיבוצים/מושבים/יישובים, מחסומים לחניונים, תריסי גלילה למוסכים, בולרדים, מנועים ואביזרים חדשניים ועוד

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים