ביי לשלט החניה - מהיום פותחים את השער מהטלפון

נמאס לכם לחפש את השלט לחניה ברכב בכל פעם שאתם רוצים להכנס לחנייה או ליישוב? יש לנו פיתרון מעולה בשבילכם! מהיום לא צריך יותר לחפש אחר השלט ברכב, יש פיתרונות טכנולוגיים מתקדמים הרבה יותר – שימוש בטלפון לפתיחת השער החשמלי. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

פתיחת השער הדיגיטלי בטלפון? מדובר בפתרון חדשני!

פתיחת שער באמצעות טלפון הינה טכנולוגיה חדשנית שמשפרת לנו את איכות החיים באופן משמעותי. אין דבר יותר מתסכל מזה שנגמרות הבטריות לשלט של הכניסה לחניה ואין לנו ברירה אלא להיתקע מחוץ לשער הכניסה. היום ב- 2022 אין שום סיבה שזה יקרה! יש פיתרון חדש והוא פתיחת השער באמצעות הטלפון – כך שתוכלו להסיר מעצמכם את הצורך להשתמש בשלט לפתיחת החניה.

איך ניתן לפתוח את השער החשמלי באמצעות הטלפון?

חשוב לשים לב שעל מנת לפתוח את השער באמצעות הטלפון, על השער להיות חשמלי. בשערים מסוג זה יש קופסת מחשב חכם שיכולה לבצע אינטגרציה אל הטלפון החכם שלכם וכך ניתן לפתוח את השער מהטלפון בשליטה מרחוק. הדבר היחידי שתצטרכו לעשות הוא לשמוא על מכשיר הנייד שלכם מספר טלפון שיוגדר לכם על ידי המתקינים בזמן ההתקנה ומאותו רגע תוכלו לפתוח את השער בקלות ובמהירות דרך הטלפון הנייד שלכם.

אופציה נוספת שתוכלו להשתמש בה לפתיחת השער החשמלי שלכם באמצעות הנייד היא פתיחת השער באמצעות אפליקציה חכמה. בזמן ההתקנה תקבלו קישור לאפליקציה שבה ניתן לשלוט על השער החשמלי מכל מקום בו אתם נמצאים. כמו כן, ניתן לבצע דוח מעקב מלא של הפתיחה והכניסה של השער בקובץ אקסל. השימוש באפליקציה החכמה נעשה בעברית ולכן היא מאוד ידידותית לתפעול ושימוש. כך תוכלו לשאוב את כל הנתונים שתרצו אודות זמני הפתיחה והסגירה של השער ואף לעזור לבני משפחה או חברים שרוצים להכנס ליישוב או לחניה שלכם ביתר קלות.

כמה עולה להסב את שלט החניה לשימוש בטלפון?

מדובר בהצעת מחיר מותאמת אישית שתלויה בסוג השער שיש לכם. לשם כך תצטרכו לבדוק מהו סוג השער שיש לכם ומהו סוג הדגם שלו. ב-99% מהמקרים ניתן להתקין את התוסף לפתיחת השער עם טלפון שישדרג לכם את איכות החיים. מדובר במחיר הוגן עבור מוצר איכותי שישמש אתכם לטווח הארוך.

למה כדאי לפנות לתהל שערים?

בתהל שערים תוכלו לקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבור האפשרות לפתיחת שער החניה עם הטלפון שלכם. מדובר בהליך פשוט וקל המלווה במומחים מקצועיים שיעניקו לכם את הטכנולוגיה האיכותית ביותר עבור השירות

לסיכום

אם גם אתם רוצים לשדרג את איכות החיים שלכם בכל פעם שאתם רוצים להכנס אל היישוב או החניה, שימו לב שפתיחת השער עם הטלפון הוא פיתרון מושלם עבורכם! כך תוכלו להמנע ממצבים לא נעימים ולא להיות תלויים בסוללות בטריה שעלולות להיגמר.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים