איך שער חשמלי עובד?

נמאס לכם שתופסים לכם את החניה? שערים חשמליים הם למעשה פיתרון משוכלל שמאפשר סוגים שונים של אפשרויות שיוכלו לספק לכם את החוויה הבטוחה ביותר לכניסה אל הבית שלכם. אז אם גם אתם מעוניינים לשמוע על האפשרויות השונות הקיימות בתחום, המשיכו לקרוא!

מה הצורך עליו עונה שער חשמלי?

שערים חשמליים מיועדים לכל מי שמעוניין להגביל את הכניסה לביתו במגוון דרכים. כך למשל, קיימים שערים חשמליים המורכבים ממוט חשמלי מרוממם שמיועדים להגביל כניסה עבור חניה לדיירי בניין מסוים. כמו כן, קיימים שערים חשמליים נגררים גדולים שפועלים באופן של תזוזה ימינה ושמאלה. שערים אלו נועדו להגביל כניסה למקומות גדולים יותר כמו מושבים או קיבוצים. כמו כן, קיימים שערים חשמליים שמיועדים להגבלת כניסה לחניה פרטית, כך שהיא יכולה למנוע מצבים לא נעימים של תפיסת חניה על ידי דיירי הבניין עצמם.

מה הוא הליך ההתקנה של שער חשמלי?

לאחר שבעל מקצוע בונה את השער ובודק שהוא מצליח לפעול בצורה מכנית באופן מיטבי, מגיע שלב החיבור של מנוע חשמלי, כך שהשער יוכל להיפתח ולהיסגר ללא צורך בהפעלה ידנית. השליטה בפעולת הפתיחה והסגירה של השער נעשית דרך שימוש בשלט ואפילו כיום קיימת אופציה לשליטה בפעולת הפתיחה והסגירה של השער דרך שימוש בטלפון הנייד.

כאמור, התקנת המנוע יכולה להיעשות על ידי המסגר עצמו אך גם מומחה ייעודי למנועים יכול לבצע את החיבור. ליתר ביטחון, חשוב ששני בעלי המקצוע יימצאו במקום בשעת ההתקנה על מנת לוודא שהחיבור בין עבודת המסגור ועבודת החיבור החשמלי עבר בהצלחה. בסוף ההליך, איש המנועים צריך לכוון את השער ולוודא שהוא עובד גם באופן חשמלי.

אילו סוגי שערים חשמליים יש?

שער חשמלי עם כנפיים – למעשה מדובר בשער חשמלי בעל צירים  כאשר על כל ציר מותקנת דלת. למעשה הציר החשמלי גורם לכנפי השער להפתח ולהסגר לבד.

שער חשמלי נגרר – שער המותקן על מסילה ובעת הפתיחה והסגירה של השער הוא נגרר הצידה לאורך המסילה. מדובר בשער הנחשב לחסכוני משום שהפעלתו נעזרת במסילה ולא גוררת את השער אל תוך מתחם החניה או מחוצה לו.

שער חשמלי מתרומם – כנף הדלת מתרוממת כלפי מעלה בזווית של 90 מעלות במקביל לתקרה והוא יכול להפתח כלפי פנים או חוץ

למה לקנות דווקא מתהל שערים?

תהל שערים הופכת את החיים לקלים יותר בכל מה שקשור לבחירת שערים חשמליים. כאן תוכלו לקבל ייעוץ נרחב ומקיף שיעזור לכם לבחור את השער המתאים עבורכם. מדובר בייצור ישראלי שמייצר שערים לאורך יותר מ- 15 שנה כך שתוכלו להנות מהניסיון והמקצועיות הרבים שיש לנו להציע תוך שמירה על מחיר הוגן.

לסיכום

אם גם אתם מעוניינים בשער חשמלי חדש, חשוב שתבינו כיצד הוא עובד ולכך להבין מהו השער המתאים ביותר עבורכם. כל אלו יאפשרו לכם לבחור נכון את השער המתאים ולהנות מכניסה חלקה ובטוחה עם הרכב. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים